20 de maig, 2009

Enhorabona Silvia!!

Aquest cap de setmana torno a Mallorca. L’illa més bonica del Mediterrani i la terra que em va veure néixer. Una terra on he viscut els millors moments i els pitjors. Però només em quedo amb els bons records: els primers amors, els amics de la infància, la primera sortida al Marítim, les excursions per la Serra de Tramuntana i, per damunt de qualsevol cosa, la meva família.


Mallorca, una terra que em torna a trucar per viure un altre moment preciós: la boda de la meva germana. Vull dedicar aquesta entrada a ella, una persona que ho val tot i es mereix encara més. Una dona que ha trobat la felicitat en la seva ànima parella, en el seu millor amic i amb l’al·lot de tota la seva vida. Dissabte 23 és el dia dels dos, però sobretot, d’ella. Enhorabona Silvia!! I que aquesta sigui una passa més en el camí d’una vida plena de felicitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada